SELAMAT DATANG KE LAMAN SK JELAWAT 2. PELBAGAI INFO BERKAITAN SEKOLAH AKAN DIKEMASKINI DARI SEMASA KE SEMASA. .

Selasa, 21 Mei 2013

MAJLIS KESYUKURAN KECEMERLANGAN UPSR DAN ANUGERAH BAI'AH 2012


Pada 19 Mei 2013, sekali lagi SK Jelawat 2 mengadakan Majlis Kesyukuran Kecemerlangan UPSR dan Anugerah Bai'ah selepas mengadakan majlis yang sama buat kali pertama pada 5 April 2012.

Majlis yang amat bermakna ini telah dibuat persiapan yang rapi dengan melibatkan semua warga sekolah, terutamanya sehari sebelum majlis.








Kepimpinan Tuan Guru Besar, En. C.M. Sabri bin Ibrahim, yang dibantu oleh barisan penolong kanan berwibawa terdiri daripada Tn. Hj. Zahari bin Daud (PKP), En. Mohd. Yasin bin Abdullah (PKHEM), dan En. Adnan bin Mohamed (PKKokurikulum), serta kesepakatan dan kesungguhan semua guru juga kakitangan sekolah merupakan penyumbang utama kepada kejayaan serta kelancaran majlis. 


 



Para jemputan yang hadir bukan sahaja memeriahkan majlis malah juga membuktikan hubungan baik yang terjalin di antara pihak sekolah dengan pemimpin golongan pendidik dan ibu bapa atau penjaga.



Pihak sekolah merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada Yang Berusaha Tuan Haji Ab. Aziz bin Abdullah, Ketua Sektor Unit Pengurusan Sekolah, JPN Kelantan, yang dihormati Puan Hajah Fuziah binti Othman, Mantan Guru Besar SK Jelawat 2, dan Encik Sirajuddin, Mantan YDP PIBG SK Jelawat 2, di atas kesudian menghadiri dan memeriahkan majlis kesyukuran ini.   


Ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada Encik C.M. Sabri bin Ibrahim, di atas Anugerah Bai'ah yang diperolehi. Semoga lebih banyak kejayaan yang dikecapi sekolah di bawah kepimpinan Tuan Guru Besar. In Shaa Allah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CONTOH AKTIVITI PdP

Jumlah Paparan Halaman